Returnare si garantie Data publicării: 17 decembrie 2021 Condiții pentru returnarea mărfurilor de calitate corespunzătoare În decurs de 14 zile de la momentul primirii mărfii, clientul are dreptul să schimbe marfa de calitate corespunzătoare pe alta similară, dacă marfa nu-i convine clientului după formă, dimensiuni, stil, culoarea sau din alte cauze nu poate fi utilizată după scopul propus, cu recalcularea corespunzătoare în cazul unei diferențe de preț. Dacă produsul necesar pentru schimb este absent, clientul are dreptul să întoarcă produsul și să primească înapoi costul său. Schimbul sau returnul mărfurilor este permis numai dacă sunt respectate următoarele condiții: Produsul nu a fost utilizat; Nu și-a pierdut proprietățile consumătorilor. Setul este complet, cu toate ambalajele și autocolantele fără defecte și la furnizarea chității, care confirmă achiziția. Luni-Vineri: 09.00-15.00 Simbata: 10.00-14.00 Duminica zi libera Condiții pentru returnarea mărfurilor cu defect din fabrică. Cumpărătorul poate solicita returnarea bunurilor, în caz de defect, în termen de 14 zile de la data achiziționării bunurilor. Produsul este supus diagnosticării și în funcție de rezultatele sale: Dacă s-a confirmat un defectul din fabrică- marfa este acceptat pentru returnare sau schimb. Dacă defectul mărfurilor a fost confirmat din vina cumpărătorului- mărfurile nu sunt acceptate pentru returnare/schimb. Produsele sunt acceptate pentru returnare numai în configurație completă, cu toate pachetele și autocolantele, fără deteriorări și cu o chitanță care confirmă achiziția. Returnarea mărfurilor se efectuează în felul următor. Cumpărătorul returnează bunurile la punctul de returnare a bunurilor, la adresa Chișinău, str. Grenoble 128. Cu prezentarea bonului de plata sau a documentelor care confirma plata produsului, la adresa Chișinău, str. Grenoble 128; Dacă aveți întrebări, sunați la (+373) 60652642 . Programul de lucru: Luni-Vineri 09.00-15.00. Condiții pentru service de garanție. Cumpărătorul are dreptul să solicite service de garanție pentru bunurile achiziționate pe întreaga perioadă da garanție stabilită de vânzător la adresa centrului de service în cadrul garanției primită în timpul vânzării. Când cumpărați un produs, solicitați completarea completă și corectă a acestui card de garanție.!!! Serviciul de garanție se efectuează, în conformitate cu cardul de garanție, în cazul detectării defectelor care au apărut fără vina consumătorului. Următoarele circumstanțe, printre altele, pot servi drept motive pentru refuzul serviciului de garanție: Repararea bunurilor utilizate în alte scopuri și condiții decât regulile de funcționare. Înlocuirea consumabilelor. Instalarea dispozitivelor suplimentare care nu sunt incluse în pachetul de produse la achiziționarea acestuia.

Returnare si garantie

Returnare si garantie